Μικρά μυστικά για σίγουρο αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα!


Fitness
9.7.2018 | 19:32

Μικρά μυστικά για σίγουρο αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα!

Εξασφάλισε αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα και χάσε βάρος απλά και υγιεινά, χωρίς στερήσεις!

1. Χρονομέτρησε τα γεύματά σου
Βάλε χρονόμετρο για 20 λεπτά και μάθε να τρως αργά. Αυτή είναι μία από τις κύριες συνήθειες για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα και χωρίς πολύπλοκα διατροφικά προγράμματα. Απόλαυσε κάθε μπουκιά και κάνε την απόλαυση να διαρκέσει μέχρι να χτυπήσει το χρονόμετρο. Τα αργά γεύματα προσφέρουν ευχαρίστηση σε μικρότερες ποσότητες και διεγείρουν την παραγωγή των ορμονών πληρότητας από τον οργανισμό. Όταν καταβροχθίζεις το φαγητό σου βιαστικά, μπλοκάρονται αυτά τα σήματα και προκαλείται υπερφαγία.

2. Κοιμήσου περισσότερο για να ζυγίζεις λιγότερο
Με μία ώρα επιπλέον ύπνο κάθε βράδυ μπορεί να χάσεις μέχρι και 7 κιλά σε 1 χρόνο, σύμφωνα με ερευνητή του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, ο οποίος έκανε τις μετρήσεις για ημερήσια πρόσληψη 2.500 θερμίδων. Το σενάριό του δείχνει ότι, όταν ο ύπνος αντικαθιστά αργόσχολες δραστηριότητες –και το κλασικό αλόγιστο τσιμπολόγημα–, μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες χωρίς προσπάθεια έως 6%. Τα αποτελέσματα διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά ο ύπνος βοηθά και με άλλον τρόπο. Υπάρχουν στοιχεία ότι όταν δεν κοιμάσαι αρκετά η όρεξή σου αυξάνεται και νιώθεις ασυνήθιστη πείνα.

3. Σέρβιρε περισσότερο φαγητό, φάε περισσότερα λαχανικά
Συνόδευσε το δείπνο σου με τρία λαχανικά αντί για ένα και θα φας περισσότερα χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Η μεγαλύτερη ποικιλία σε ξεγελά να φας περισσότερο – και η μεγαλύτερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι εξαιρετικός τρόπος για να χάσεις βάρος. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και νερό σε χορταίνει με λιγότερες θερμίδες. Μαγείρεψέ τα χωρίς πρόσθετα λιπαρά, περίχυσέ τα με λεμόνι και καρύκευσέ τα με μυρωδικά αντί να γεμίζεις sauce ή dressing υψηλά σε λιπαρά.

4. Προτίμησε τα δημητριακά ολικής άλεσης
Τα σιτηρά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι, το κριθάρι, η βρόμη και το σιτάρι ολικής αλέσεως, ανήκουν κι αυτά στη στρατηγική απώλειας βάρους. Σε χορταίνουν με λιγότερες θερμίδες και πιθανά να μειώσουν τη χοληστερόλη σου. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως βρίσκονται, πλέον, σε πολλά προϊόντα, όπως βάφλες, ζύμη για πίτσα, mafin, ζυμαρικά και «λευκό» ψωμί για τοστ ολικής αλέσεως.

5. Κοίτα τα «αδύνατα» ρούχα σου
Κρέμασε κάπου ένα παλιό αγαπημένο φόρεμα ή ένα σέξι τζιν ώστε να τα βλέπεις καθημερινά. Έτσι, θα έχεις τα μάτια σου στο βραβείο! Διάλεξε κάτι που να είναι κάπως βολικό, ώστε να μπορέσεις να το φορέσεις σε σχετικά σύντομο διάστημα. Έπειτα, βγάλε το περσινό φόρεμα κοκτέιλ για τον επόμενο, εφικτό στόχο.

6. Μείωσε τη ζάχαρη
Αντικατάστησε ένα αναψυκτικό την ημέρα με κανονική σόδα ή μεταλλικό ανθρακούχο νερό και θα γλιτώσεις 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Πρόσθεσε λεμόνι, μέντα ή κατεψυγμένες φράουλες για τη γεύση. Η υγρή ζάχαρη στο αναψυκτικό φαίνεται πως παρακάμπτει τα φυσιολογικά σήματα πληρότητας του οργανισμού. Σε μελέτη τους επιστήμονες συνέκριναν την κατανάλωση 450 επιπλέον θερμίδων την ημέρα από ζελεδάκια ή αναψυκτικά. Όσοι έτρωγαν ζελεδάκια ασυνείδητα κατανάλωσαν λιγότερες θερμίδες συνολικά, όχι όμως και όσοι έπιναν αναψυκτικά: πήραν 1 κιλό σε 4 εβδομάδες.

7. Περιόρισε το αλκοόλ
Όταν μια περίσταση περιλαμβάνει το αλκοόλ, μετά το πρώτο ποτό πιες ένα μη αλκοολούχο, χαμηλό σε θερμίδες ποτό, όπως ανθρακούχο νερό, αντί να συνεχίσεις με το επόμενο κοκτέιλ, με μπίρα ή κρασί. Το αλκοόλ έχει περισσότερες θερμίδες ανά γραμμάριο (7) από υδατάνθρακες (4) ή πρωτεΐνες (2). Μπορεί, επίσης, να μειώσει τις αντιστάσεις σου, κάνοντάς σε να μασουλάς αφηρημένα chips, ξηρούς καρπούς και άλλες τροφές που κανονικά θα απέφευγες.

8. Πες «ναι» στο πράσινο τσάι
Η κατανάλωσή του είναι επίσης μια καλή στρατηγική απώλειας βάρους. Σε κάποιες έρευνες υποστηρίζεται ότι μπορεί να επιταχύνει προσωρινά την καύση θερμίδων του οργανισμού, πιθανόν μέσω της δράσης φυτοχημικών που ονομάζονται κατεχίνες. Στη χειρότερη περίπτωση, θα πιεις ένα αναζωογονητικό αψέφημα χωρίς πολλές θερμίδες.

9. Μπες στη νοοτροπία της yoga
Οι γυναίκες που κάνουν yoga τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από άλλες, σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association. Ποιος είναι ο συσχετισμός; Όσοι έκαναν yoga σε τακτική βάση ανέφεραν ότι είχαν πιο «συνειδητή» προσέγγιση προς το φαγητό. Για παράδειγμα, έβλεπαν τις μεγάλες μερίδες στα εστιατόρια, αλλά έτρωγαν μόνο μέχρι να χορτάσουν. Οι ερευνητές θεωρούν ότι η ήρεμη αυτογνωσία που αναπτύσσεται μέσω της yoga βοηθά τους ανθρώπους να αντιστέκονται στην