SUP!!! Το θαλάσσιο άθλημα που καίει 600 θερμίδες σε μισή ώρα


Fitness
7.8.2018 | 13:39

SUP!!! Το θαλάσσιο άθλημα που καίει 600 θερμίδες σε μισή ώρα

....Το μόνο που χρειάζεστε  είναι μία σανίδα κι ένα κουπί.

Το  Stand Up Paddle(SUP) είναι η νέα μόδα των θαλάσσιων σπορ που οι ρίζες του κρατούν από την Πολυνησία

Σε ποιους απευθύνεται


Το Stand Up Paddle έγινε γνωστό στη χώρα μας από τους σταρ του Χόλιγουντ που επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι τη χώρα μας. Στην Ελλάδα διαδόθηκε τα τελευταία χρόνια, γι’ αυτό και ιδρύθηκαν σύλλογοι, με εκπαιδευτές που προπονούν τους αθλητές για αγώνες,  καθοδηγούν τους αρχάριους και διοργανώνουν διάφορα αθλητικά events
Δεν έχει σημασία η ηλικία, αφού δε χρειάζεται γνώσεις ή σωματικά προσόντα και μοιάζει πολύ με την κωπηλασία. Στο SUP όμως  ο κωπηλάτης είναι όρθιος και όχι καθιστός. Δεν χρειάζεται πολλά μαθήματα. Οι εκπαιδευτές δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει κάποιος να τοποθετήσει τα πόδια του πάνω στη σανίδα για να έχει καλύτερη ισορροπία.
Επίσης, διδάσκουν την κατεύθυνση που πρέπει να έχει το κουπί για να στρίβει η σανίδα αλλά και πως να τη σταματήσει για να κατέβει ο κωπηλάτης. Για να βελτιωθούν οι επιδόσεις, χρειάζεται εξάσκηση, χωρίς να είναι απαραίτητη η επίβλεψη από εκπαιδευτή. Είναι ένα σπορ διασκεδαστικό, που παράλληλα γυμνάζει όλο το σώμα.


Πλήρης εκγύμναση σώματος
Για να διατηρηθεί η ισορροπία πάνω στη σανίδα που επιπλέει στο νερό, απαιτείται δύναμη στα πόδια και ελαφριά κλίση του σώματος δεξιά και αριστερά.
Με αυτό τον τρόπο γυμνάζονται οι μυς των ποδιών και οι κοιλιακοί, ενώ κάνοντας κουπί δυναμώνουν τα χέρια και οι ωμοπλάτες.

 Είναι ιδανικό για αθλητές με τραυματισμούς

Η κωπηλασία με όρθια στάση σώματος, ενισχύει τη αποκατάσταση τραυματισμών σε αθλητές χωρίς να επιβαρύνει κάποια ευαίσθητα σημεία όπως είναι οι τένοντες και οι αρθρώσεις

Λειτουργεί ως φυσιοθεραπεία, καθώς δεν επιβαρύνει τους τένοντες και τις αρθρώσεις.

Βοήθεια στο αδυνάτισμα και στη χαλάρωση

Είναι αερόβια γυμναστική γι αυτό και η μισή ώρα ενασχόλησης με το SUP συμβάλλει στην απώλεια έως και 600 θερμίδων

Η αερόβια άσκηση αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.

Με αυτό τον τρόπο μειώνονται οι πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών προβλημάτων και αποτρέπονται τα εγκεφαλικά επεισόδια. Και φυσικά, η επαφή με τη θάλασσα προσφέρει ηρεμία και μειώνει το στρες.